Monday, February 14, 2011

pagi MauLiDur RasuL !

aSsalamualaikum dan selamat Siang smuanya ;)

         cam bese, aku akn gune bhs Melayu la for my blog neh :) So, jgn rasew ingge2 ye syg? HAHA. Oke, pgi yg Ceria ini, actelly aku bosan giler baby la huks. sepatutnye pagi neh aku kene ekot berarak taw, about 5 km jalan kaki smbil bawak banner ( bulak jak ) HAHAHAH! Juz kidding, giler ke nk jln kaki jaoh toh. huks, X tahan sgt la, jogging jew dah semput bagai nk rak kan, nehkan 5km omg! HAHA :P

             oke, Lets start, pagi neh aku bgon, seyies aku ingt awal lagi kan, rupe2 nye, dh msok kol 930 am! ahh! aku trtipu leh keadaan bilik aku yg gelap gelita! by then, Aku ligat ckit nk bgon! still tergelir2 HAHA ( bergolek2 la mksdnye ) tas katil toh . n den, akus edar aku kene tinggal la, parents aku awal2 pagi dh kuar dating! hoh ! ( phm2 jewla kan g pasar ) so im lonely la. dhla pagi neh ujan, punye la sejuk! NEEd HUGGER ! cepat! HAHA. siyes sjok tahap gaban, Ujan mlm tdi siap wit byi guntur ( pa dlm bm ho? WKAKKAAK! ) aok la, guruh! maaf, lupe!
              And lagi satu, ya allah, tulang aku mmg puah! puah eyh!! (rapuh).. pgi2 dah sakit pinggang, susah aku nk bergerak! Mcm pew ntah tadi.. Merangkak beb! HAHA. bongok.ahah. mAk aku mmg de penah ckp, pnggang ko reyl, puah! yala dah nama xpndei molah kja eyh! HAHA (Mksdnye rapuh oke guys )
            mak aku kalo die sindir omg! HAHA. giler la.. aku mmg dh tRauma la sakit pinggang neh lebih2 lagi masew dSabah ritoh, Ya allah sakit giler, aku jln mcm org pas bersalin, mak aku siap kate mcm org cacat! mak! hoh!
  Nasib bek la oke ckit lau x alamatnye nek kerusi roda la aku d epot ritoh, omg malu!! yela syg kan org nsem nek kerusi roda wkakaak! pasan jap! AMPUN! ahha :) dh lupekan cite toh.

  
                              
         Pastoh kan, aku bgon la dari tmpt tidOo toh, cam besew wat senaman ringan (bulak jk HAHA ). Aku trus g bekpes la. Terlpe lak gosok gg omg! HAHAHA! lapar lapar!!! AHAH. hah my bekpes!
roti inti kacang n teh ja! :( Syukor la kan ) HAHAH. n of coz on9 la skali.
     Now aku sorg2 d rmh la do nothing.. juz on9 jakla. ingt nAk berkayak, tp yela org sbok nk berarak aku lak sbok berkyak haha HAIYAA.. tp berkayak sambil bwk banner maulidur rasul kan, bes ja HAHA. giler ke pe! AKu berkayak lagi xpas! HAHA.

              Pastoh, ya rabhii.. tgah asyik on9, rumah sblh aku bukak lagu dangdut! arghhh.. aku xleh la lau dgr lagu dgdut neh mst nk bergelek wah HAHAHA tipu jew k kahkah.! YELA. TMBH2 AG SORG2 JEW KAT RUMAH MMG XLEH BLAH LA. BORING GILER BABY.. so, aku juz dgr2 jewla lagu toh, sambil tggu mama aku blik bwk makanan. :( gives me food! lau boleh kepsi eyh? kepsi makes me hepy! HAHA demand la pulak hahaa. xpown macD aka  kedai dOna ahaha! Aku kene kuntrul mamam la. Coz aku dh mengGemS neh HAHA. Phm2 jewlaa :) So decide nk diet la :)
             
          now, aku cmneh jewla .. muke xmandi n so on! berboxer jew. omg borink HAHAHA. so, aku neh jenis yg malas nk mandi pagi! HHA.yela bukan nye de wat papew pown kan, so need ur help lor. mandikan i oke? HAHAHAH . adoi. rmbut pown dh pnjg.. ala2 justin bieber la kunun nya! ahah jaoh giler la beze nya haha. ingga ingga! AHHAAH. Mak aku soh potong rmbut! die kate rmbut aku mcm sarang tebuan ntah ape la mak aku toh. aku pown xpenah tgok rmbut org cmtoh HOH!
            dahla.. cukup la wat masew neh . hehe. gambar2 dsebelah neh hanya sekadar tatapan mata jewla k. HAHA. mwah!
Eyh, terlupa pulak mst ada pantun kan? HAHA oke nah,


               mr chinoe xsuke mandi paGi,
                                next time kite jumpe laGi !!

HAHA, mwah syg !



           

1 comment:

  1. seksa pic u...hahahah ;) nway..nice blog...n love the song.... :) keep it updated bro..jgn malas...hahaha

    ReplyDelete